Una dona com n’hi ha poques
Avui que és el dia de la dona, he tingut l’orgull d’assistir a la presentació de la tesi doctoral de la dona més forta que conec.
Perquè us feu una idea, us diré el títol de la tesi:
«FACTIBILITAT I EFECTIVITAT DE LA MESURA DE LA CONDUCTÀNCIA ELECTROQUÍMICA DÈRMICA PER AL CRIBATGE DE LA NEUROPATIA DIABÈTICA A L’ATENCIÓ PRIMÀRIA».
Com veieu, un tema fàcil i força col·loquial podríem dir…
Però el que importa no és això, tot i que no es pot negar com d’admirable és poder fer un treball així afegit a totes les tasques del dia a dia!
El que importa és que la Tere, o Terete com li dic jo, és una dona increïble! Ella és sempre present, en tots els moments difícils que la resta puguem tenir, sempre hi ha la Tere que t’ajuda dins l’àmbit mèdic i també personal, tot això mentre fa la seva feina de doctora d’atenció primària, vivint una pandèmia de primera mà, amb totes les coses terribles que deu haver viscut, però ella mai falla, li truques o li envies un whatsapp i sempre respon, sempre atenta i disposada a ajudar.
La Tere, que és de mena positiva, porta uns anys molt complicats, amb greus problemes de salut dins la seva família, vivint moments duríssims, lluitant sense rendir-se, acceptant cada cop, mirant-lo de front i lluitant el que faci falta. A vegades amb èxit, altres amb terribles resultats…
La Terete per mi és L’EXEMPLE, l’exemple de dona intel·ligent, capaç, l’exemple de mare lluitadora, realista i positiva a parts iguals, l’exemple de doctora, propera, sincera i generosa, i sobretot, és l’exemple d’amiga que qualsevol persona voldria tenir al seu costat.
Gràcies Terete per tots els teus exemples, per compartir amb nosaltres, les Dones de Llum, el teu somriure i les teves llàgrimes, per ensenyar-nos que tot i les dificultats de la vida, podem agafar el toro per les banyes i lluitar fins a extrems inimaginables sense perdre l’esperança ni el valor. Gràcies per posar sempre la teva llum a les nostres trobades, als nostres viatges, pels teus acudits, pel teu carinyo incondicional i sobretot, gràcies per donar un sentit encara més profund al Dia de la dona.
Lluitem per la igualtat acceptant totes les diferències i donant-los el reconeixement que mereixen.
Feliç dia de la dona. Feliç dia de la Terete!