Aprèn parlar en públic

Prepara't bé en privat per parlar bé en públic

Vols aprendre a parlar en públic?
Vols perdre la por i els nervis quan has de presentar un projecte?
Vols gaudir de l’experiència en lloc de patir-la?

Jo t’ajudo a aprendre a parlar en públic treballant conceptes com l’estrès que et genera posar-te davant del públic, la gestió dels teus moviments, la veu, la manera com fas servir la teva entonació i la creativitat que hi poses.

Utilitzarem tècniques teatrals que et faran conscient de tot el que passa quan tens un repte com aquest. Aprendràs a improvisar, a mirar als ulls als teus espectadors, a modular la veu, a respirar i a gesticular.

En aquests tallers aprendràs moltes coses que t’ajudaran tant en la teva vida personal com en la professional, però sobretot, t’ho passaràs molt bé! A més, també imparteixo tallers a empreses per ajudar professionals a millorar la seva comunicació.

Taller setmanal, els dijous de 19.30 a 21.00 h a la Casa de Cultura de Sant Cugat.

Els alumnes opinen

Taller interessant, eficient i divertit, que més podem demanar? Professora implicada i ens ha acompanyat molt bé en l’aprenentatge.

Carme Farré

El taller m’ha ajudar a perdre pors i comeiixer-me millor. La Maria ens ha donat eines per parlar en públic i sap generar un ambient màgic de confiança.

Mireia Marin

Agraida d aquest taller tan enriquidor,moltissimes gracies María,per la Teva il.lusio que poses a cada taller!

Maria Demestres

M’ha agradat molt aquest taller, he entrat en un món desconegut fins ara per mi, l’he trobat molt interessant i molt profitós, he gaudit molt del taller i de la companya.
La professora excel·lent.
Penso recomanar-lo
Moltes gràcies a tothom.

Enric Prat Balaguer