PASSIÓ PER COMUNICAR
Em dedico a la comunicació des de sempre, però en dues facetes molt diferents i alhora molt iguals, perquè per a mi el més important és comunicar, sigui des de la meva feina com a dissenyadora gràfica, desenvolupadora de pàgines web o en la gestió de la comunicació de l’empresa, sigui des de la meva faceta d’actriu i professora de teatre i tot el que això m’ha aportat a la vida.
Fer teatre no ha estat una elecció per mi, ha estat una necessitat. Crear personatges, oferir espectacles de qualitat amb humor i estar sempre envoltada de persones que sumen ha estat, per a mi, un camí de creixement i tota una aventura que m’ha canviat la vida.
El teatre m’ha portat a fer direcció escènica, la direcció escènica m’ha dut a impartir tallers de comunicació i gestió emocional, i aquests tallers m’han inspirat a voler dirigir teatre per a persones amb diversitat funcional.
PASSIÓ PER COMUNICAR
606 83 56 67 | maria@mariavancells.com